Flytninger skal sendes hjem!!

Skal flygtninge og asylansøger altid sendes hjem??

Skal flygtninge og asylansøger altid sendes hjemRegeringen vil hente udenlandsk arbejdskraft, samtidig med at de vil sende flygtninge hjem, hvis der ikke længere er behov for beskyttelse i hjemlandet.
Med andre ord skal de kun tilbydes midlertidig husly.

Jeg kan nu godt forstå at man skal sendes hjem igen, hvis der ikke længer er behov for at være i landet. men hvem skal bestemme hvem der kan blive og hvem skal sendes hjem.??



Man kan få lov til at bliver, hvis man kan finde et arbejde hvor man kan få en timeløn på mindst 235 kr. fordi så kan man søg om arbejd og opholdstilladelse, via beløbsordningen.

Hvad er kriterierne for at det er okay at sende flygtninge hjem??
Kan man sende folk hjem, hvis man kun har en papkasse at bo i??
Sende folk hjem hvis der ikke er nogle muligheder, for at kunne forsørge sig selv??

Jeg mener at der skal være en mulighed for at kunne forsørge sig selv, og har en eller anden form for bolig, der har en eller anden form for sundhedsmæssig standart.

Jeg syntes man skal kigge på, hvor godt de er integreret i det danske samfund.
Hvorvidt man skal kunne snakke dansk eller ej det ved jeg nu ikke, man kan vel ikke bestemme hvilket sprog folk skal snakke.
Man kan jo heller ikke forbyde en sønderjyde at snakke sønderjysk, for det kan jeg heller ikke forstå.

Men jeg syntes nu godt man kan forlange at hvis man skal have en eller anden form for kontakt med dem, læger, politi eller en form for instans, at de kan gøre sig forståligt på dansk.

Studerende eller ej??

Hvornår er man studerende, kan man studere i folkeskolen, eller skal det være på et højre niveau??
Er det SU'en der er afgørende for om er studerende eller ej??

Grunden jeg spørger om dette er.
Hvis man er studerende kan man søge om opholdstilladelse via beløbsordningen, og derved få lov til at blive i landet.


Ingen kommentarer: